קידום אתרים אורגני

93% מהפעילויות המקוונות מתחילות במנועי החיפוש שהן בעצם עסקים שדאגו לעשות קידום אתרים אורגני, בכל שנייה יש יותר מ – 52,000 חיפושים ולמעלה מ-4.5 מיליארד חיפושים מתבצעים בגוגל בכל יום.

אז איך נגרום לכל המחפשים, או לפחות לחלק הרלוונטי שלהם, לעמוד אצלכם בתור?

כאשר האתר שלכם מדורג גבוה במנוע החיפוש הגדול בעולם, גוגל, העסק שלכם נתפס כעסק רציני ואמין ואתם נחשבים לאוטוריטה בתחום שלכם. הדירוג בגוגל מעניק לעסק שלכם אמינות וסמכות גבוהה מאוד, הוא יעניק לכם אינספור חשיפות, כניסות, לידים איכותיים ולקוחות פוטנציאליים שיחפשו את השירות/ המוצר שלכם.

יש לי את הכלים, היכולות והמקצועיות לשפר את המיקומים שלכם בגוגל ולהגדיל את הכניסות האורגניות לאתר שלכם. צרו קשר, כי גם האתר שלכם יכול להיות בדירוגים הגבוהים של גוגל.

קידם אתרים אורגני
תכנון של קידום אתרים אורגני

רוצה לקבל דוח מיקומים של האתר שלך בגוגל בחינם?

מלא פרטים עכשיו או חייג 077-6670167:

ניווט מהיר

מה זה קידום אתרים אורגני בגוגל?

קידום אתרים אורגני (SEO), הוא סדרה של פעולות המתבצעות כדי לשפר את דירוג האתר בתוצאות האורגניות, הטבעיות, של גוגל. לגוגל יש אלגוריתם שסורק מיליוני אתרים ומעניק להם חשיפה בהתאם לפרמטרים מסוימים שהוזנו בו.

הסודות נחשפים – מהם הפרמטרים שעושים לגוגל “את זה”?

לאלגוריתם של גוגל יש יותר מ-250 פרמטרים המשפיעים על כל התהליך של קידום אתרים אורגני, רובם לא ידועים, אך יש מספר קווים מנחים שעובדים תמיד ומצליחים לקדם את האתר.

להיררכיה של האתר יש השפעה מכריעה על היכולת לקדם את האתר ולשפר את הנוכחות של עמודי האתר בדפי תוצאות החיפוש. בניית אתר בהיררכיה נכונה מסייעת לגולשים להתמצא באתר ולמנוע החיפוש להבין טוב יותר במה האתר שלכם עוסק ולאנדקס את האתר.

בניית ההיררכיה מבססת על חלוקת האתר לקטגוריות ולתתי קטגוריות, בנייה של מפת האתר, שימוש נכון בתפריטים באתר ועוד.

אופטימיזציה למנועי החיפוש – אלו כל התהליכים והשיפורים שאותם אפשר לבצע באתר.

כעיקרון את עבודת האופטימיזציה אפשר לחלק לשני פרמטרים עיקריים, אופטימיזציה לאתר טכנית ואופטימיזציה ל – SEO.

אופטימיזציה טכנית כוללת בין השאר את שיפור זמן הטעינה, את שיפור מהירות האתר, את שיפור האבטחה, את מדדי חווית המשתמש ועוד.

אופטימיזציה ל SEO היא שיפור תגיות מטא, שיפור טייטלים ודיסקריפשין, קישורים פנימיים, שילוב מילות מפתח ועוד.

תהליך אופטימיזציה לא מסתיים לעולם, כל עוד האתר קיים, תמיד אפשר יהיה לשדרג ולשפר.

התאמת האתר למובייל

רוב הגולשים בעולם, וגם בישראל, גולשים ברשת באמצעות הטלפונים החכמים. ולכן בשנת 2018 הכריזה גוגל כי מעתה כל אתר יקבל את ציון הדירוג שלו בהתאם לגרסה המותאמת לנייד. אתרים שאינם מותאמים לגלישה בטלפון החכם חווים פגיעה קשה בדירוגים.

התוכן והאיכות שלו הוא הכלי העיקרי שיקדם אתכם בדרך אורגנית במנועי החיפוש ויאפשר לגוגל להבין במה עוסק האתר שלכם. ככל שהתוכן יהיה איכותי יותר, מעניין יותר וכתוב בעברית נכונה וזורמת, כך יש יותר סיכויים שהוא ידורג במיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש.

לצד הדרישות הטכניות של גוגל באשר למבנה התוכן כמו כותרות, תגי מטא, ביטויים ומילות מפתח ועוד, התוכן חייב להיות עשיר, לספק ידע ותשובות על השאילתות שהעליתם במחקר מילות המפתח ולהעניק לגולש ערך מוסף. יצירת תוכן איכותי לאתר יגרום למבקרים להבין שאתם מקצוענים בתחום שלכם.

בניית קישורים איכותיים וחזקים מאתרים חיצוניים נחשבים ורבי תנועה כמו, למשל, מאקו, וואלה, ביז פורטל, ישראל היום, וואי – נט ועוד, מובילים את גוגל למסקנה שהאתר שלכם הוא אתר רלוונטי וחשוב, אתר שכדאי למקם אותו גבוה בדירוג התוצאות.

קישורים הם כמו שיווק מפה לאוזן, אם דוד המליץ על “מסעדת זלדה” ושולה ועמי גם המליצו עליה, אתם בטח תבחרו בה. כך גם בקישורים, כל קישור הוא המלצה לעסק שלכם וככל שיהיו יותר קישורים, כך יגיעו אליכם יותר לקוחות.

אינספור מחקרים שנעשו על ידי מקדמי אתרים מובילים בעולם הוכיחו מעל כל ספק כי הקישורים עובדים, הם מקדמים את האתר במנועי החיפוש, ומשפיעים באופן מהותי על הדירוג האורגני של האתר.

קשה עד כמעט בלתי אפשרי לקדם אתר ללא קישורים חזקים ואיכותיים במיוחד באתרים עם תחרות גבוהה. וכל עוד התחרות עם המתחרים קיימת, וזה כנראה המצב ברוב הזמן …..,  חשוב לעשות כל הזמן קישורים כדי לחזק את האתר, לדרג אותו גבוה בדירוג האתרים ולשמור על המיקום שלו.

חלק מהתהליך של הקידום האורגני
תהליך של קידום אתרים אורגני
נגן וידאו
דניאל "נויה פוד" - הגדיל את ההכנסות בעזרת הקידום האורגני
נגן וידאו
יובל "מומחה לרפואה סינית" - הקידום האורגני העיר את הטלפון שבקליניקה.
קידום אתרים אורגני בגוגל
קידום אתרים אורגני בגוגל

איך מגיעים לאלפי חשיפות ביום – כל השלבים של קידום אורגני

מילות המפתח הן המילים שאותן יקיש הגולש בגוגל כשהוא יחפש את השירות או את המוצר שלכם. כדי לדעת מהם המילים שהגולשים מקישים בגוגל כשהם מחפשים אתרים מהנישה שלכם, מבצעים מחקר מילות מפתח. בעזרת מחקר מילות המפתח אפשר יהיה גם לדעת מהם הביטויים שאותם אתם צריכים להכליל באתר ועד כמה הם תחרותיים.

כדי לדעת מי הם המתחרים שלכם, בדקו במנוע החיפוש מי מדורג במקומות הראשונים. בדקו מהם מילות המפתח המביאות להם תנועה לאתר, כמה קישורים נכנסים יש להם ומהי האיכות שלהם.

אסטרטגיה של קידום אורגני היא בדיקה ומיפוי של הפרויקט ותכנון המהלכים הנדרשים לקידום האתר. חשוב לבדוק אילו עמודים דורשים אופטימיזציה, איך לתעדף את העבודה על האתר, להחליט אלו מילות מפתח יביאו לתנועה בתוך זמן קצר ובאילו מילות מפתח כדאי להשקיע לטווח הארוך, איך מחלקים את הקישורים הנכנסים בין הפורטלים השונים ועוד.

חשוב להיות במעקב אחרי התקדמות האתר, למדוד המרות, לשפר יחס המרה, להטמיע תוכן באופן קבוע, לחפור ב- Google Analytics וב – Google Search Console, כלים שיעזרו לנתח את ביצועי האתר בצורה אפקטיבית כדי למקסם את תהליך הקידום.

קידום אתרים אורגני בגוגל - השקעה יציבה בעסק לטווח ארוך

קידום אתרים בגוגל – אנחנו נעזור ללקוחות למצוא אתכם!

אין לי ספק שההשקעה שלכם על קידום אתרים אורגני משרת אתכם לאורך זמן רב. קידום האתר יעזור לכם להופיע בדיוק היכן שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם מחפשים אתכם. ככל שתשקיעו בתהליך תוכלו ליהנות מטראפיק אורגני לאתר על בסיס קבוע.

 

קידום אורגני בגוגל בונה לך מותג – גם אתה עסק קטן או בינוני, קידום אתרים ישים אתכם על המגרש של הגדולים. את אף אחד זה לא מעניין אם אתם יושבים בבניין משרדים מפואר או עובדים מהשולחן במטבח בבית, ברשת האינטרנט כל עסק קטן יכול להיראות כעסק גדול ולעקוף את המותגים הגדולים. הופעה בתוצאות האורגניות של גוגל מעניקה משמעות אדירה לכל עסק ולא נגזים אם נאמר שהיא אפילו משנה חיים של עסקים רבים.

 

קידום אורגני יביא לכם לידים טובים, מבושלים ואיכותיים. בניגוד לקידום בפייסבוק, למודעות באנרים קופצות ועוד סוגים שונים של “פרסום נדחף”, בגוגל הגולשים מחפשים אתכם, וכשאדם מחפש שירות או מוצר על איזו תוצאה הוא יסמוך, על מודעה ממומנת או על תוצאות שגוגל בחרה לדרג במיקום גבוה? כל עוד החשיפה בגוגל תהיה גבוהה, תהיה לכם זרימה עקבית של פניות.

 

קידום האתר בדרך אורגנית יוזיל לכם עלויות פרסום – אם יש לכם חשיפה טובה בגוגל, אתם לא צריכים שום דבר יותר. לא צריך להשקיע כספים בפרסומות, באפליקציות שונות שבהם צריך לשלם על כל קליק ועוד. אסטרטגיה נכונה של קידום האתר תאפשר לכם לחסוך כספים רבים על הוצאות פרסום ושיווק. בכל מקום שבו הגולשים ישתמשו בגוגל, בארץ, בחו”ל, במשרד או אפילו באוטובוס ויחפשו משהו שקשור לעסק שלכם, הם ימצאו אתכם!

 

לסיכום,

גוגל היא מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם, ודירוג במיקומים הגבוהים שלו יכול להשפיע על ההכנסות של כל בית עסק באופן משמעותי. כדי להופיע במקומות הראשונים בדירוג התוצאות, עבודת הקידום דורשת יצירתיות, מחשבה מעמיקה, הבנה באלגוריתם של גוגל וצורך בהתעדכנות יום יומית במטרה להוביל את האתר אל הדירוג הגבוה ולדאוג שהוא יישאר שם זמן רב ככל האפשר.

 

אתם תגידו לי מה הדרישות שלכם, מה הציפיות ומהן השאיפות שלכם, ואני אדע לקדם את האתר שלכם באופן נכון מדויק ובדרך הקצרה והמהירה ביותר כדי להביא לחשיפה מרבית, לתוצאות הטובות ביותר ולהחזר השקעה מעולה.

 

רוצה לקבל דוח מיקומים של האתר שלך בגוגל בחינם?

מלא פרטים עכשיו או חייג 077-6670167:

שאלות/ תשובות על קידום אורגני בגוגל

השאלה הנכונה היא? כמה יעלה לכם להגיע אל המיקומים הגבוהים בדירוג התוצאות של גוגל? כמה הייתם משקיעים בגוגל ממומן על מנת להישאר תמיד בעמוד הראשון (מדובר על אלפי שקלים ביותר מ-96% מהתחומים הקיימים).

כולם זוכרים את הימים של העשור הראשון של שנות האלפיים, הימים שבהם היה קל וזול להגיע אל המיקומים הראשונים בדירוג התוצאות במנוע החיפוש גוגל. מאז זרמו מים רבים בנהר והרבה דברים השתנו מאז. האלגוריתם של גוגל השתכלל, מספר המתחרים בכל תחום זינק בחדות, הרשתות החברתיות פרצו לחיינו וכתוצאה מכך נכחדו פורטלים ואתרים רבים ששימשו ליצירת קישורים נכנסים לאתר במחירים נמוכים, יחסית. שלושת המרכיבים האלו, ועוד, הפכו את העבודה של מקדם האתרים לעבודה מורכבת, הדורשת יצירתיות, ניסיון והשקעה של שעות עבודה רבות, וככל שהעבודה של מקדם האתרים הפכה להיות יותר מורכבת ויותר מאתגרת, כך גם מלאכת קידום אורגני של האתר.

לעבודת קידום אתרים אורגני אין מחירון קבוע, כדי לענות על השאלה הזו בדיוק ניתן לפנות אלי ולשלוח את כתובת האתר שלכם.

יש לקחת בחשבון שעבודת קידום אורגני תלוי במספר פרמטרים המשפיעים על המחיר, כגון: תחרות בתחום, וותק האתר, כמות מילות המפתח וכו’.

יש סוגים שונים של אתרים, יש אתרים קטנים/ גדולים/ חדשים/ וותיקים וכו’. ההבדל בין סוגי האתרים משפיע על מספר השעות שיהיה על המקדם להשקיע בעבודת הקידום. קידום חנות וירטואלית, לדוגמא, עם מאות ואלפי עמודי מוצר שונים ידרוש היקף עבודה גדול יותר מאשר קידום אתר תדמית קטן המכיל חמישה עד עשרה עמודים. כדי לקדם אתר בן עשרות או מאות עמודים המקדם יידרש להשקיע שעות על גבי שעות בביצוע מחקר מילות מפתח, בהעלאה של מגוון תכנים איכותיים, בהשגה של קישורים חיצוניים ובביצוע אופטימיזציה לכל דף באתר. במילים האחרונות: המקדם יצטרך לעבוד קשה ולהשקיע שעות עבודה רבות ואין ספק כי ההשקעה הנדרשת תתבטא במחיר הקידום.

כלל אצבע: ככל שרמת התחרות בתחום שבו עוסק האתר גבוהה יותר, כך המקדם יצטרך להשקיע מחשבה, תחכום ושעות עבודה רבות והמחיר יעלה בהתאם. לגודל האתר אין קשר לתחרות. גם אתר קטן הפועל בתחום תחרותי כמו, למשל, אתר של עורך דין, ידרוש פעולות קידום רבות כדי להגיע אל העמוד הראשון. מקדם האתרים יידרש לבצע מחקר מתחרים, בחירה נכונה של מילות המפתח המתאימות שיביאו את מרב התנועה אל האתר, להשקיע בתקציב גבוה לקניית קישורים נכנסים איכותיים ועוד.

לכאורה לוותק של האתר יש השפעה על עבודת הקידום. ההנחה הרווחת היא שככל שהאתר וותיק יותר, כך זה ישפיע על עבודת הקידום לטובה והאתר יתקדם מהר יותר אל המיקומים הגבוהים. אך לא תמיד זה כך. לא אחת מקדמי אתרים פוגשים אתרים וותיקים שבהם הם נדרשים לטפל במגוון בעיות המעכבים את קידום האתר, בעיות כמו קישורי ספאם, קישורים שבורים, תכנים מועתקים או משוכפלים, חלוקה לא נכונה של הקטגוריות ועוד בעיות הפוגעות בקידום האתר ומאלצים את המקדם להשקיע עבודה רבה כדי לבנות תשתית נכונה שתאפשר את קידום האתר.

התכנים הם “חומרי הגלם” המשפיעים על האתר וככל שאיכות חומרי הגלם – התכנים – תהיה גבוהה יותר וככל שתעלו כמות גדולה יותר של תכנים בכל חודש, כך הסיכויים של האתר להתקדם מהר יותר גבוהים. לאלגוריתם של גוגל יש יכולת להבחין בין תוכן מקצועי ואיכותי לבין “תוכן פח”. מקדם מקצועי מבין שתוכן איכותי הוא קריטי להצלחת התהליך, ולכן הוא לא יחסוך בקניית תכנים איכותיים וישקיע תקציב גבוה בקניית התכנים המתאימים.

קישורים חיצוניים איכותיים המגיעים מאתרים סמכותיים הם כמו המלצות על האתר שלכם, ככל שגוגל יראה יותר ממליצים, כך הוא יבין שהאתר שלכם מבוקש ורלוונטי לגולשים ויקדם אותו בדירוג התוצאות. כיום אין כמעט אפשרות לקדם בהצלחה אתרים ללא בנייה של קישורים נכנסים. ככל שהקישורים יהיו מאתרים חזקים ורבי תנועה, הם יעלו יותר וישפיעו על מחיר הקידום.

כשיש לכם בעיה רפואית, אתם מחפשים את הרופא הטוב ביותר ומשלמים מחיר גבוה עבור הפגישה. כך גם בקידום האתרים. ככל שהמקדם אתרים צבר ניסיון, ידע ומוניטין מקצועי, כך הוא יהיה מבוקש יותר ועלות השכר שלו תהיה בהתאם. הרווח שלכם? הניסיון שלי בתחום = הרבה זמן וכסף שניתן לחסוך לכם  במקום לעשות ניסויים האתר שלכם. משפט שלמדתי, אם תשלמו בבוטנים תקבלו עבודה של קופים! משמעותו, עבודה זולה עולה בסופו של דבר ביותר.

רוצים להגיע אל המקום הראשון בגוגל, צרו קשר!

אין קסמים בקידום אתרים אורגני ואני לא יכול להתחייב לכם שתגיעו אל העמוד הראשון, אבל אני כן מתחייב לעבוד קשה, להשתמש בכל הידע והניסיון הרב שצברתי ולנסות לקדם את האתר שלכם כמה שיותר מהר אל העמוד הראשון בתוצאות החיפוש בגוגל.