פרסום בגוגל Ads

כל מי שחי במאה ה-21 יודע בוודאי דבר אחד: נוכחות במרחב המקוון היא בגדר חובה, בייחוד עבור עסקים. אלא שאין זה מספיק לפתוח אתר אינטרנט, וגם לא עמוד פייסבוק עסקי. על מנת להופיע מיידית במקום ראוי בתוצאות החיפוש – מה שכמובן יגדיל את הכניסות לאתר – צריך להשקיע מאמצים ראויים. קידום ממומן במנוע החיפוש הפופולארי ביותר בעולם, הלא הוא גוגל, היא דרך הפתרון משתלמת ביותר בעבור העסק שלך. אלא שכדי לשחות במים העמוקים של התחום, עליכם לפנות לגורם הבקיא בו עד רמת היסוד. כאן בדיוק אני יכול לסייע לכם.

רוצה לפרסם בגוגל Ads את העסק? השאר פרטים עכשיו ונחזור אליך בהקדם

או חייג 077-6670167:

ניווט מהיר

3 פעולות לקמפיין מצליח!

מגדירים תקציב לפרסום
עושים מחקר מתחרים ומילות מפתח
מקבלים תוצאות מהירות
בונים מודעות פרסום איכותיות
פרסום בגוגל AdWords

הפרסום בגוגל עובד!

קידום ושיווק עסקים באינטרנט באמצעות פרסום בגוגל Ads מוצלח תוכלו לייצר הכנסות קבועות וגדולות יותר לעסק שלכם בתוך זמן קצר מאוד.

 

המסלול להצלחה באמצעות קידום ממומן פרסום בגוגל Ads נראה כמו דבר פשוט במבט הראשון. ברמה הכללית, הלקוח בוחר תקציב, מנסח מודעה ומגדיר מילות מפתח עבורן תיראה המודעה הממומנת במנוע החיפוש גוגל, בנפרד מהתוצאות ה”אורגניות”. אלא שלאחר ניסיון רב שצברתי בתחום מתאפשר לי להעניק לכם את הטיפ הראשון: זה לא פשוט כמו שזה נראה. חשוב להשקיע מחשבה בכל ההיבטים של תכנון פרסום בגוגל Ads, וזאת במטרה להפוך את המודעה ליעילה באמת.

 

זה בדיוק מה שאני עושה. אני לוקח על עצמי את כל המשתנים המרכיבים מודעה שתרצה לפרסם בגוגל Ads ועושה זאת בהתאם לרצונות ולצורכי הלקוח. זה מתחיל עם מחקר שוק, שחייב להיות השלב הראשון בכל מלאכת הפרסום בגוגל. אני בוחן את התחום אליו משתייך העסק (למשל, העיסוק המקצועי) מבחינת רמת התחרות, המתחרים וחשוב לא פחות: מילות המפתח הספציפיות. המטרה היא למצוא מילות מפתח מחופשות, אם כי לעיתים הבחירה שלנו תהיה במילים “נישתיות” יותר על מנת להבטיח התאמה מדויקת יותר של קהל המחפשים ואחוזי המרה גבוהים יותר, בשלבים הבאים.

 

אלו הם רק חלק מהמרכיבים שאנו מכנים “אופטימיזציה של מודעות”. העבודה שלי מתייחסת לכל ההיבטים של התחום, בדרך ליצירת מודעה לפרסום בגוגל Ads אפקטיבי ביותר: הגדרה של מאפייני הגולשים, למשל, על פי מקום המגורים, הגיל, המגדר ועוד, וזאת במטרה להתאים עבורם את המודעות. אני מסייע גם בשלב גיבוש תוכן המודעה, מבחינת המידע שצריך להיות כלול בתוכה, כותרת שתמשוך את העיניים אך גם תספק מידע חיוני או אפילו המחשבה על הסיבה הספציפית בגינה מומלץ בכלל לחבר מודעה: למשל, הודעה על מבצע ספציפי של העסק.

פרסום על בסיס מילות מפתח

הצעד הראשון הוא לזהות את מילות המפתח הנכונות. מחקר מילות מפתח הוא מרכיב חיוני באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) והוא יכול לעזור לך לזהות אילו מילים או ביטויים הכי רלוונטיים לעסק שלך. השלב הבא הוא לבחור בין מודעת טקסט, מודעת תמונה או מודעת וידאו. מודעות טקסט הן הסוג הפופולרי ביותר של מודעות בחיפוש Google, אך למודעות תמונה ווידאו יש יותר פוטנציאל לשיעורי מעורבות גבוהים יותר. חשוב לדעת שיש שני סוגים של מודעות טקסט: מבוססות כותרות ומבוססות על תצוגה. למודעות טקסט מבוססות כותרות יש כותרת שמופיעה בראש המודעה ומתחתיה תיאור קצר, בעוד שלמודעות טקסט מבוססות תצוגה יש רק כותרת. הדרך הטובה ביותר לדעת איזה מהם יעבוד הכי טוב עבור מסע הפרסום שלך זה לבדוק אותם. 

עם ניסיון אי אפשר להתווכח

מעבר לידע והניסיון שלי בתחום של פרסום בגוגל Ads בפרט, ושל שיווק באינטרנט בכלל, העבודה שלי כוללת בתוכה מספר יתרונות. אני מסייע בכל מקרה ומקרה במלוא המקצועיות ומקפיד להעניק ללקוחותיי שירות אדיב ומקצועי, תוך ליווי לכל אורך הדרך. אני מציע חבילות שמותאמות לצורכי הלקוח, שבכל מקרה בטל בשישים אל מול היתרונות של פרסום בגוגל Ads מוצלח באמת.

 

מכל אלה ניתן להגיע למסקנה אחת: אם אתם רוצים להגדיל את כמות המרות (פניות) של הגולשים/הלקוחות שלכם, כמו גם מעוניינים לשפר את מאזני העסק שלכם, אין לכם אפשרות מומלצת יותר. אתם מוזמנים ליצור איתי קשר ולרכוש את השירות של פרסום בגוגל Ads שיצעיד אתכם קדימה.

רוצה לפרסם בגוגל Ads את העסק? השאר פרטים עכשיו ונחזור אליך בהקדם

או חייג 077-6670167:

אולי יעניין אותך גם השירותים הבאים: