שיווק מחדש – רימרקטינג בגוגל

רוצה לשווק מחדש את העסק שלך ולקבל פניות? השאר פרטים עכשיו ונחזור אליך בהקדם או חייג 077-6670167:

ניווט מהיר

שיווק מחדש/ רימרקטינג הינו שירות ייחודי, המאפשר לכל עסק להגיע לגולשים, ללקוחות פוטנציאליים או קיימים, שגלשו בעבר באתרו, ובכך לחשוף אותם באופן נרחב יותר אל השירות או אל המוצרים שהוא מציע. שיווק מחדש מנצל את יתרונות הפלטפורמה והכלים האינטרנטיים הקיימים, ועוזר לעסק להגיע באופן ממוקד ונכון יותר אל הלקוח, גם אם הוא גולש באתרים אחרים.

הליך זה הינו כלי שיווקי חדשני שנועד לעורר עניין מחודש בקרב לקוחות העסק על ידי עידודו לחזור אל האתר ולבצע רכישה או הזמנה של מוצר.

רימרקטינג מה זה כולל, למי זה מתאים?

שיווק מחדש מתאים לכל עסק בכל תחום ובכל סדר גודל. כלי זה, המוצע על ידי פרסום בגוגל Ads, מנצל את יתרונותיה הרבים של המערכת ועוזר לעסק להתמודד בהצלחה בתחרות עם עסקים אחרים. מודעות הפרסום החדשות של העסק, המתפרסמות במסגרת שירות שיווק מחדש, יכולות לעלות בפלטפורמות שונות, לרבות ה- YouTube, Google Maps ועוד, ולהופיע כקטע וידאו, כתמונה או כמודעת טקסט. באמצעות שיווק מחדש יכול העסק ליהנות מפרסום אפקטיבי הרבה יותר, המצליח להגיע ללקוחות פוטנציאליים רבים, במהירות ובקלות. הפרסומות מופיעות אך ורק בפני לקוחות המגלים עניין בעסק, בפני לקוחות שלהם המוצר או השירות אכן רלוונטיים, ולכן מצליחות להשיג את מטרתן. המסר מועבר באופן ברור ומוביל את הלקוח, לרוב, לכדי פעולה.

רימרקטינג, איך זה עובד?

שיווק מחדש פונה, למעשה, ישירות אל קהל הגולשים או הלקוחות שביקרו בעבר באתר העסק. כלי שיווק חדשני –רימרקטינג בגוגל, לאחר שמוטמע בקוד האתר על ידי שתילת Cookie, מתחיל לאגור רשימה של משתמשים ועוקב אחריהם. הוא מזהה היכן מבקרים באתר הגולשים ומציג להם את מודעות הפרסום של העסק ללא קשר לתוכנו של האתר החדש שבו הם נמצאים. כל זאת, כדי להגיע ישירות אל הלקוח ולהציע לו מסר פרסומי בהתאמה מלאה ובאופן ממוקד יותר. שיווק מחדש הינו הליך שיווקי בעל יתרונות רבים ועם אחוזי הצלחה גבוהים. בהשוואה להודעות פרסומיות המופיעות ברחבי המדיה, תוך התייחסות לפילוח קהל היעד בהתאם למיקום, לנושא או למילות מפתח, שיווק מחדש מביא לאחוזי הקלקה גבוהים מאד, ומכאן גם כזה המשיג את התוצאות הרצויות.

שיווק מחדש / מיתוג מוצר חדש

מודעות שיווק מחדש יכולות לבוא לידי ביטוי בכמה דרכים. הן יכולות להופיע לגולשים שביקרו בעבר באתר, בחרו מוצרים שונים אולם טרם השלימו את הרכישה. הן יכולות להציג בפני הגולש מבצעים והנחות מיוחדות התקופות לפרק זמן מסוים ומבטיחים לו רכישה אטרקטיבית וכדאית. מודעות שיווק מחדש יכולות להציע לגולש מוצרים נלווים נוספים, שעשויים להתאים למוצר שרכש ועוד. מודעות שיווק מחדש מאפשרות לבעלי העסק “לתפוס” את הלקוח ולעודד אותו לבצע את הרכישה באתר או את הזמנת השירות, גם אם לא עשה זאת קודם, או חשב לעשות זאת אך מסיבה כלשהי לא המשיך בתהליך. על פי מחקרים שבוצעו בתחום נמצא כי רק 2 אחוז מכלל הגולשים באתר מבצעים בפועל את הרכישה, בעוד שקרוב לשלושים אחוזים מתחילים את התהליך עצמו אולם לא משלימים אותו.

פתרונות קידום מקצועיים וחדשניים בכדי להצליח

יש לכם עסק/ מוצר חדש ואתם רוצים לשווק אותו? אני מומחה בקידום אתרים ובשיווק עסקים באינטרנט ובסלולר. צברתי הרבה ניסיון בתחום ואני עובד מול הרבה סוגי חברות. אני מזמין אתכם להיעזר בשירותי הקידום שאני מציע, שיעזרו לעסק שלכם להמריא ולהצליח! במסגרת שירותים אלה אני נעזר בכלי קידום ייחודיים, המאפשרים לבצע את עבודת השיווק באינטרנט באופן יעיל ונכון יותר, וזאת, תוך התאמה מלאה לצורכי ולדרישותיו של העסק שלכם.

רוצים לבצע הליך של שיווק מחדש לעסק שברשותכם? פנו אלי עוד היום לקבלת פרטים נוספים.

אולי יעניין אותך גם השירותים הבאים: